onsdag 13. april 2011

Blogging

Ja, nå har jeg jammen meg opprettet meg en blogg. Det hadde jeg ikke trodd jeg kom til å gjøre noen gang. Fikk et tips om hvorfor jeg ikke opprettet en blogg, avfeide det med en gang, så begynte jeg å tenke på det. Legger jo ut et bilde i ny og ne på facebook, så hvorfor ikke heller legge det ut her på mitt eget område :) Aner ikke hva jeg kommer til å skrive om, og hvor ofte jeg gidder. Har jo egentlig ingenting å skrive om, og derfor ville jeg egentlig heller ikke opprette en blogg... :) Og jeg liker jo heller ikke å skrive, og jeg er heller ingen babler. Men kanskje noe om interiør, oppussing, baking, shopping... kanskje jeg også tar opp smykkelage-hobbyen min. Vi får se. Jeg var jo forsåvidt motstander av alt dette bloggegreiene... Men greit, det har vokst litt på meg. Ja, så her er min blogg om masse forskjellig tull som ingen har nytte av. Men som er småting som skjer i livet mitt. Ble kanskje litt babling her. Ja, jeg skal bli enda flinkere til å bable også. Må jo det nå, nå som jeg har fått meg min egen lille blogg

2 kommentarer:

  1. Velkommen til bloggland :) Gleder meg til å følge med!!

    SvarSlett
  2. Weee! Grattis med blogg! Endelig (selv om jeg aldri i livet hadde trodd det skulle skje). Gleder meg til å følge deg ♥

    SvarSlett