lørdag 18. juni 2011

Hekta på baking

Handla masse gøy i dag :) Masse bake-stæsj :) Har allerede i kveld begynt å prøve noe av det :) Legger ut senere. Var en tur på CC Vest i dag, og fant ut at Meny, Jernia, Smageriet og Sunnkost alle har noe bake-stæsj. Behøver ikke oppsøke Cacas for å bake noen kaker. I morgen skal jeg forresten på Ultra på Sandvika Storsenter og besøke Manuela som har stand der. Blir gøy :)

Hershey's har noen kule sjokoladeknapper i hvit og mørk sjokolade. Så deilig å slippe å hakke sjokolade når man skal lage chocolate chip cookies eller chocolate chip cupcakes.


Denne sjokoladen fra Odense er den billigste sjokoladen til baking jeg sett. Også stor pakke, 200 gr.  


Kjøpte to typer marsipan. Prøvde den vanlige figurmarsipanen i kveld. Den funker fint til konfekt og mer. Og litt spent på denne rosa marsipanen, hvordan den er.


Søøøte knallgule sommerfugl-former


Her er mini-former. Har ikke funnet mange fine små former. Dårlig utvalg synes jeg. Så det ble bare disse.


Fant denne på Sunnkost. Måtte kjøpe, blir spennende å se om jeg kan bruke dette istedenfor vaniljestang.

Kjøpte farge og. Usikker på om dette er pastafarge eller hva. Håper på å få noen svar på det....? Uansett, fargen var Ivory tror jeg.


Her er en silikonform med hjerter, fin til konfekt. Veldig søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar