fredag 29. april 2011

Besøk av mamma i helga

I dag har mamma og jeg prøvd den nye indiske restauranten i Asker (ved togstasjonen). Punjab heter den tror jeg. Det ser først litt shabby ut. Og ikke helt lett å høre eller skjønne hva kelnerne sier. Men maten var deilig. Jeg valgte en mix av div lammeretter, med ris og saus. Digg :) Å anbefale. Ikke mange bra restauranter igjen i Asker nå, så godt med et bra tilskudd.


Etter maten var det dags for et lite vedlikeholdskurs av symaskinen, holdt av mamma. Den gode gamle Husqvarna-maskinen til Beste (bestemor) trengte litt pleie for å starte igjen. Mamma tok fatt på skrutrekker og diverse, og fikk den i gang igjen. Jeg fikk tips om hvordan jeg skulle holde den ved like fremover. Mer og mer husmor... :) Og jeg slapp å kjøpe (les: ønske) meg ny.


I morra skal vi på loppermarked, 2 stk i Asker :) Finner jeg noen skatter, kommer det nok et nytt innlegg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar