søndag 1. mai 2011

Vollen, min Vollen

Vakre Vollen. Mamma og jeg var i (på? nei tror det er i) Vollen i går. Ikke noe som Vollen på en pen sommerdag. Fint bakeri, den utsikten, koselige uteserveringer, og småbutikker. Hvorfor har ingen fortalt meg om Vollen før? Har tross alt bodd i Asker og Lier i 6 år ca. Sjekk bildene fra i går da.. Stikker nok dit snart igjen :) Og tilbringer nok litt tid der i sommerferien og... gleder meg. Heter det: Vollen mitt Vollen tro.. Usikker. Lar det stå :)





2 kommentarer:

  1. HVA?? Har du aldri vært i Vollen før?? I alle mine dager...! Hihi. Så ut som en koselig tur, og koselig helg :) Og mange Mariannske loppeskatter :)

    SvarSlett
  2. Var nok på tide du fikk den en tur til flotte Vollen Marianne, for der er det virkelig koselig:)

    SvarSlett