søndag 9. oktober 2011

En koselig søndag i gamlebyen i Fredrikstad

Jeg anbefaler alle å dra innom gamlebyen i Fredrikstad. Det er jo så "ille koselig" der! Søte kafèer, interiørbutikker osv. Var innom mormors kafè, kjempekoselig. Skiltet så jeg der :) Helt meg.


 Vi er jo blitt hundeforeldre, så derfor sitter vi nå ute på kafè på kalde høstdager. Kos det og... med pledd og en kopp chai latte :) ...og kakao, makroner, brownie, moussekake. Måtte jo følge rådet på skiltet.


Et par gode kjøp også. Det er så gøy at butikkene er åpne på søndager i gamlebyen. Sjekk disse gode skinnvottene fra Kong Fredriks damer, 199 kr. Veldig mye fint der, gå innom!


Endelig fant jeg en fin krukke til bomullspads.


Og her ett bilde av vår båtvante bikkje i redningsvest :)


4 kommentarer:

  1. I knoooow, er kjempekoselig der. Bare min mann som ikke har skjønt det (og derfor aldri gidder bli med). Håper dere har hatt en fin Østfold-helg :)

    SvarSlett
  2. Vi har hatt en kjempekoselig helg i Østfold! :) Og jeg vet dere har hatt det veldig fint i Bergen :) Kortet ditt falt i smak btw!

    SvarSlett
  3. Koselig med søndags-handletur da. Krukke til bomullspads, det har jeg aldri tenkt på gitt, men det var smart... Og de vottene så supergode ut!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg elsker både krukka til pads, og vottene. Skjønner ikke at folk sier at ting ikke gjør en lykkelig :) Ble hvertfall veldig glad da jeg varmet meg i vottene på vei til bussen i dag.

    SvarSlett