torsdag 22. desember 2011

Tips til enkel innpakning

I år tok jeg en enkel vri på innpakning av smågaver. Kjøpte en pakke med 24 poser på Panduro. Får det ikke enklere enn det. Putt en ting i, fest kanten med tape eller klype. Genialt. I tillegg hadde vi det årlige juleverkstedet hos svigers, og da brukte jeg dette til å lage noe "nyttig". Jeg pimpa opp noen klesklyper av tre. Brukte limpistolen og limte på knapper, perler og div jeg fant på hobbybordet. Og de pynta opp hele posen. Fint eller hva? I tillegg lagde jeg 48(!) pakkelapper. Enkle disse og. Klipte opp firkanter fra farget papp, knøyt en sløyfe av skinnbånd, og limte den på med limpistol. Noen juletips fra meg i dag altså, hehe. 


 


Man kan også bruke fargerik tape istedenfor klyper:

Man kan feste ting på, som julepynt, kanel, kjærlighet på pinne:



Og her, alle sammen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar